tisdag 10 april 2012

Skiss V. 15

Linda Johansson. 
En gång i tiden hade jag nicket "Knorrigt" på forum, men det försöker jag komma ifrån så mycket som möjligt sedan jag bytte min bloggadress till

Vem är du? 
Jag är en glad och kreativ tjej på 30 år som bor i södra Halland tillsammans med min sambo och mopsen Max. Jag jobbar som säljare i butik, är en stor djurvän och en social ensamvarg, hur det nu går ihop.

Vad betyder scrappandet för dig? 
Det är en hobby som jag haft i 6-7 år nu och för mig är det ett sätt att komma ifrån vardagen på något sätt. Att skapa på ett eller annat sätt är nödvändigt för själen!

Är du kreativ på ngt annat sätt? 
Jag fotograferar mycket, inreder en väldig massa och pysslar med annat smått och gott. Vårt hem är fyllt av härliga färger!


Vad har du för favorit -produkt/sak/teknik som du ofta använder? 
Svår fråga. Jag gillar starka färger, mister och knappar. Dekorationer i härliga färger!Var hämtar du inspiration? Jag har en inspirationsmapp på datorn som jag gärna kikar igenom när inspirationen tryter. Oftast räcker det att se på läckra alster för att känna inspirationen komma igång!

När scrappar du som bäst? 
Efter lunch de vardagar jag är ledig. Innan lunch är det för tidigt och på kvällen vill jag inte missa alla tv-serier jag följer. ;)

Här har vi Lindas roliga skiss och hennes härlig tolkning



Såhär tolkade några i teamet hennes skiss.

Charlotte

Lotta

Jennie


Marja - har gjort en Art Journaling sida

Länka ert bidrag senast måndag den16/4 kl 23:59 
för att ha möjlighet att vinna Lindas RAK 


Vi ser helst att ditt alster inte har visats tidigare eller använts till andra utmaningar. Mer info om hur du går till väga för att tävla hittar du här. Hittar du inte svar på alla frågor tveka inte att maila din fråga till oss. 
veckansnyaskiss@gmail.com









1 kommentar:

Tess Ekwall sa...

som vanligt en toppenfin skiss!! =)
ska bli skoj att tolka den.
kramis / tess.