tisdag 28 augusti 2012

Veckans Skiss # 35

Va kul att några hängde på förra veckan:-) Den här veckan är det Linda Bodén som står för skissen. Så här skriver hon om sig själv:

Vem är du? Jag är en 35-årig tjej och mamma till två busar, 6 och 9 år gamla. Arbetar som fritidspedagog. Gillar styrketräning, fotboll och praktiskt taget allt som har med skapande att göra. 

 
Vad betyder scrappandet för dig?Scrappandet betyder avkoppling för mig. Jag kan släppa allt runt om mig och gå helt upp i scrappandet för en stund. 

Är du kreativ på något annat sätt? Jag är något av en periodare när det gäller skapande. Allt från att teckna, texta, måla till att sy sticka virka. Har nyligen påbörjat en fotokurs.
 Har du någon favoritprodukt/sak/teknik som du ofta använder?  Jag gillar rivna kanter och älskar att "distressa". För tillfället är jag väldigt förtjust i fjärilar i alla möjliga former
Var hämtar du din inspiration? Nämn gärna någon speciell blogg eller person och bifoga länk  Jag får mycket inspiration av att surfa runt på olika bloggar och sidor med scrapbooking men också av fina foton och papper. 

 
När scrappar du som bäst?Jag scrappar som bäst när jag har införskaffat lite nya papper och har bra musik på. Gärna i sällskap av andra scrappare.


Lindas söta skiss


Lindas tolkning

Jennie

Lotta

Ann-Louise

Anna

Veckans Val vinner den här RAKen och förstås den tjusiga skrytbannern:




Så nu är det bara för dig att bjuda oss på din tolkning! Länka eller maila enligt nedan:
Bra att tänka på när du länkar:
Länka till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album
Om din bild är minst 700 pixlar på bredden kan vi visa upp ditt alster i bloggen extra stort.
Det går även bra att maila din tolkning till veckansnyaskiss@gmail.com  glöm inte att förminska din bild till 500 pix på bredden. Döp ditt mail och din bildtill "bidrag -dittnamn- vecka21"





2 kommentarer:

Ulrika sa...

Vilken jättesöt och inspirerande skiss! Hoppas hinna med denna...
När kommer ni presentera vinnarna i sommartävlingarna? Ska bli skoj att se er välja bland alla dessa fina bidrag!

Maritha sa...

Jag fick inte ordning på länkbilden idag, men den går till rätt inlägg iaf.. :)

Stort tack för en mycket passande skiss till mitt foto!