tisdag 18 september 2012

V. 38

Denna veckan har Charlotte ordnat en skiss åt oss att inspireras av. Charlotte är med i DTgänget här på veckans skiss, och för er nya läsare kommer 6 snabba om henne:






Vem är du? 

Jeg hedder Charlotte og kommer fra Danmark. Jeg arbejder 32 timer pr. uge på et hospital nær vores bolig - hvor jeg arbejder som lægesekretær i lungemedicinsk ambulatorium. Jeg er mor til 2 søde drenge, som er 15 og den yngste er snart 13 år. Jeg er gift med Lasse - vi har været gift i 11 år nu. 

Vad betyder scrappandet för dig? 
Scrapping betyder ALT for mig. Når jeg sidder og er kreativ slapper jeg rigtig godt af - det er ren terapi efter en lang arbejdsdag. Jeg scrapper selvfølgelig for at bevare en masse minder og så den fremtidige generation ved hvem jeg og min familie er. 

Är du kreativ på något annat sätt? 
Ikke rigtigt. 

Har du någon favoritprodukt/sak/teknik som du ofta använder? 
Netop nu synes jeg det er sjovt at bruge akrylmaling og gesso, tape og twine. Og så er der stort set altid journaling på mine layouts. 

Var hämtar du din inspiration? 
Rundt omkring på internettet. Der er mange, mange fine blogge, gallerier og så videre at finde inspiration hos. Ellers så deltager jeg gerne i mange skitse-udfordringer, da skitser ofte er mit udgangspunkt for at lave et layout. 

När scrappar du som bäst? 
På fridage og nogle gange om aftenen efter job. 


Ta en sväng förbi Charlottes blog, och glöm inte att lämna ett avtryck :P

Så här ser skissen ut:



Såhär snygg blev Charlottes egna tolkning:

Här har vi resten av teamets tolknigar
Hoppas att det ska inspirera!




 Ann-Lousie




Marja




Jennie








Lotta










Vinnaren får denna fina RAK:en hem på lådan

maila din tolking till oss på veckansnyaskiss@gmail.com eller länka nedan, till inlägget där din tolkning ligger. 
Vi vill se din tolkning senast 24/9



1 kommentar:

Tanja sa...

Oj...vad många fina tolkningar!