torsdag 4 oktober 2012

Månadens Sponsor

Den här månaden har vi Little Yellow House Kits på besök! Vi firar att kitklubben funnits i 3 år och att en del av Veckans Skiss har varit med och valt ut oktoberkitet ;-)



Little Yellow House Kits ägs av Marie (Mison) Johansson och så här berättar hon om sin kitklubb:

"Att skapa från kit är spännande och en stor utmaning. Jag har själv under flera år köpt kit från USA och varje gång lådan levererats hem känns det som julafton. Även om jag i stort vet vad som kommer att finnas med, så känns det som julafton att öppna lådan. Har många gånger funderat på vad jag själv skulle vilja skicka med för spännande saker. Under sommaren 2009 började mina tankar om att starta ett litet företag som säljer kit ta form. Varför köpa från USA om man kan få likvärdiga kit i Sverige? Kiten kommer att innehålla både papper, dekorationer och annat smått och gott. Namnet Little Yellow House kommer sig av att jag bor i ett litet gult hus om ni undrar."


Som sagt, fina kit med varierat material och alltid en kul Add-on med kanske färg eller stämplar. Varför inte pröva du också? Kiten kostar ca 200-250 kr + porto, om du prenumerar blir det lite billigare. Skicka ett mail till: littleyellowhousekits@hotmail.com om du är intresserad.

LYHK sponsrar med det här superfina dekorationskitet till Månadens Val:

Material från Jilibean Soup, American Craft, Jenny Bowlin, My Minds Eye mfl.




Inga kommentarer: