tisdag 5 augusti 2014

#26

Wow! Det är redan dags att köra igång med första skissen för hösttermingen. Vi inleder starkt med gäst från Norge, Vår gästdesigner heter Gry-Anette Milford aka GryAoch har ritat en kul skiss får oss och er läsare.


Innan vi slänger oss på skissen så ska vi få lära känna GryA lite mer:






Gry-Anette Milford / GryA

Blogg


Vem är du?

Jeg er en norsk jente på 36 år som bor rett utenfor Oslo med mann og to døtre. Jeg begynte å scrappe/lage kort i 2004 og jeg elsket det fra første stund! I 2008 begynte jeg å blogge, og det var vel da det virkelig startet.



Vad betyder scrappandet för dig?

Scrapping er avkobling , og jeg elsker å bruke den kreative siden av meg til akkurat denne hobbyen.



Vad scrappar du helst, om du får välja? (LO, kort, altrat, annat osv)

Jeg liker best å lage Lo`er, men lager masse kort også.



Är du kreativ på något annat sätt?

Det er sjelden jeg er kreativ på andre måter, men det er fordi det ikke er nok tid. Scrapping blir 1. prioritet når jeg faktisk har tid til å gjøre noe.



Har du någon favoritprodukt/sak/teknik som du ofta använder?

Mist bruker jeg på alle Lo`er tror jeg. Så det er nok en klar favoritt. Nå for tiden bruker jeg ofte buttons. Stjerner i alle størrelser og former bruker jeg også veldig ofte! Jeg har nok ikke en veldig feminin stil, så dere ser for eksempel ikke mye blomster på mine prosjekter. Jeg scrapper helst i clean and simple eller cluster stil, og er veldig glad i "white Space"



Var hämtar du din inspiration?

Jeg finner inspirasjon først og fremst i andre blogger, men også i scrappe eller interiør blader. Bildene jeg tar er også inspirasjon.

Blogger jeg ofte besøker;

http://magdamizera.blogspot.no/

http://annamariawolniak.wordpress.com/

http://pickledpaperdesigns.blogspot.no/

http://abiteast.typepad.com/abiteast/



Är du med i något designteam?

Jeg er i designteamet til "Thats Just So Cute". En norsk utfordringsblogg. Og der har jeg vært med i mange år. http://thatsjustsocute.blogspot.no/



Om du är det, hur får du tid till skapandet?

Jeg lager 2 - 3 bidrag til TJSC hver måned, og det er det ikke noe problem å få tid til. Vi bestemmer i lang tid i forveien hva det er vi skal lage, og da har vi god tid til å få alt klart til rett tid.



När scrappar du som bäst?

Når som helst på døgnet egentlig, men det blir jo gjerne på kveldene etter at barna har lagt seg. I helgene har jeg gjerne alltid et påbegynt prosjekt liggende klart, og da går jeg gjerne fra og til og gjør små ting hele tiden.



Kolla in skissen och hennes egna inspirerande tolkning!










Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album.


Vi vill se din tolkning senast måndag 11/08 kl 23:55.



Det går bra att länka till ett instagram-konto eller ett album på Facebook, men glöm inte att, om du är “privat” kommer endast de som är vänner med dig att kunna se din bild. På FB räcker det att de album du länkar till har inställningen "public", dock kommer bara “dina vänner” att kunna kommentera.



Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Instagram eller Facebook – men då är det ju bara vi som får se din tolkning!


Mer information finns under fliken ”frågor och svar”


Här har vi teamets tolkningar:


Jennie



Camilla



 Karin

Härlig skiss som i mitt fall blev ett kort



 Åsa

Inga kommentarer: