fredag 1 augusti 2014

Månadens sponsor Augusti

Augusti är här! Månaden då det fortfarande är sommar men vardagen ändå kickar igång i och med skolstarter och de flesta börjar kanske arbeta igen efter semestern! 

Denna månad har vi en lite extra twist i och med vår sponsor som är Scrapbook etc. som är baserade i Göteborg.


De firar nämligen 13 år och det om något är väl värt att fira! Så Gisela ville bidra med en skiss som ni ska vara med och tolka för att ha chans att vinna kitet som hon sponsrar oss med denna månaden.Men först lite info om Scrapbook etc. och Gisela:



Scrapbook etc. startades 2001 av mig, Gisela. Jag har hållit på med scrapbooking i över 30 år - långt innan det hade ett namn. Sedan 1997 har jag hållit kurser i scrapbooking och butiken fyller alltså 13 år (tonåring!) nu den 5 augusti 2014!

Jag brinner för att alla ska bevara sina foton och minnen för framtiden, och allt vi säljer i butiken är syrafritt och arkivbeständigt - papper, album, tape, pennor, dekorationer. Jag håller fortfarande kurs varje vecka, och i webbutiken finns ett urval av de tusentals olika produkter vi har i den fysiska butiken i Göteborg.

Jag har alltid scrappat i uppslag, och det är så jag lär ut scrapbooking. Jag tar massor av foton, så vill gärna få in så många som möjligt på varje uppslag - utan att det blir rörigt. Du är välkommen in på vår hemsida www.scrapbook.se samt vår idéblogg (med bara uppslag) www.scrapbalans.se. Plus att vi finns på: facebook/scrapbooketc
Har du vägarna förbi Göteborg den 5 augusti är du hjärtligt välkommen på kalas hos oss kl 10-19! Vi bjuder på skumpa, specialpriser, lotteri, fika, godis och annat kul denna dag! Måste ju fira när man fyller tonåring - eller hur?

Scrappa lugnt!
Gisela
SCRAPBOOK etc.
Danska vägen 81-83
416 59 Göteborg
031-192100
www.scrapbook.se

För att ha en chans att vinna det fina kit som Gisela sponsrar oss med i augusti så vill vi att ni även är med och tolkar denna skiss (plus en eller flera andra under månaden) men notera att ni har hela månaden på er att tolka just denna skiss ( de andra är 1 vecka som vanligt):


 Giselas egna tolkning:

Teamets tolkningar:

Jennie
"Jag snurrade skissen så att den blev upp och ner"



Karin
"
Jag vände det nedersta elementet i övrigt var jag skissen väldigt trogen"







Åsa:
Istället för fyra foton så satte jag min rubrik på platsen för det fjärde fotot och jag körde en lite mer avskalad variant av skissen. 


Camilla:
" Har varit skissen trogen men lagt till en del element"





Detta är kitet ni kan vinna:


Ni gör som vanligt när ni skickar in er tolkning till denna skiss,ni  länkar till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast söndag 31/8 kl 23:55. Har ni hunnit skapa till en eller fler andra skisser under augusti när ni länkar upp till ett inlägg med denna skiss så länka gärna i det inlägget så kan vi snabbt och enkelt se era bidrag i ett svep!


Det går bra att länka till ett instagram-konto eller ett album på Facebook, men glöm inte att, om du är “privat” kommer endast de som är vänner med dig att kunna se din bild. På FB räcker det att de album du länkar till har inställningen "public", dock kommer bara “dina vänner” att kunna kommentera. 

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Instagram eller Facebook – men då är det ju bara vi som får se din tolkning! 
Mer information finns under fliken ”frågor och svar”

Inga kommentarer: