onsdag 24 september 2014

Gästdesigner

Den uppmärksamma noterade kanske att det var två nya namn bland teamets tolkningar denna vecka. Det händer grejer hos oss! ett nytt och glatt gäng kommer att droppa in under hösten. Vi kommer att få lära känna dessa lite mer så småningom om. Först ut är Christel! Välkommen!

Jag heter Christel, är 67 år och bor tillsammans med min man i Höganäs i Skåne. Jag är till yrket arbetsterapeut, men är numera pensionär och älskar det.
Jag har scrappat sedan början av 2000-talet och har nu äntligen tid att ägna mig mer åt detta. Jag gör mest layouter som jag fyller pärmar med, de flesta till våra 15 barnbarn och 2 barnbarnsbarn. Kort till födelsedagar och ibland minialbum och altrat kan det också bli.

Jag vet inte riktigt om jag har någon särskild stil , gillar lager på lager och tycker om ljusa och starka glada färger. Jag inspireras av duktiga scrappare, skisser och andra utmaningar och är en ganska flitig tolkare. Fotograferingen ligger nära till hands, där vill jag gärna lära mig mer och har nyligen gått med i en fotoklubb.

Mitt andra stora intresse är segling och jag och min man har seglat runt i hela Europa och även korsat Atlanten till Brasilien och Karibien. Nu seglar vi mest i våra näraliggande vatten och har vår segelbåt i Höganäs.

Jag är även inspiratör hos AlltOmScrap och ser fram emot att få vara med här som gästdesigner.
Jag bloggar varje dag om allt mellan himmel och jord,

Ta en titt förbi i hennes blogg


Inga kommentarer: