onsdag 8 oktober 2014

Välkommen Anki!

Här får ni lära känna en av våra nya GDs den här terminen - Anki

Hej. Jag heter Anki Berggren och bor i Piteå. 

Jag har scrappat sen 2008. Sonen skulle på kalas och jag bestämde mig för att göra ett grattiskort. Åkte till konstnärsbutiken och kom hem med mer material än jag behövde till kortet. På den vägen är det. 
Jag gör gärna kort, LO, Alter, Metall Art och Mixed Media. Jag har ingen direkt favorit utan tycker om att göra allt. Allt går i perioder och jag tycker att allt är lika roligt. 

Jag får inspiration genom att vara med i olika tävlingar och utmaningar men även genom att kika runt i olika bloggar och på Pinterest. Det finns så många otroligt duktiga scrappare därute så inspiration hittar jag alltid. Vet inte riktigt vilken stil jag har men det lutar mer och mer åt Vintage. 

Jag fullkomligt älskar att scrappa. Det är väldigt avslappnande och jag tycker om att vara kreativ. Det är spännande att se vad en tanke, en idé kan leda till i slutändan. 
Jag är medlem i NorthernLightScrappers (där jag även sitter med i styrelsen) och Inspiratör hos ScrappaLoss. 
Ta gärna en titt förbi i min blogg

Inga kommentarer: