lördag 25 oktober 2014

Välkommen Ellenor

Sist ut att säga hej av våra GDs är Ellenor. Vi hälsar henne varmt välkommen!

Jag heter Ellenor, är 41 år och bor i Västerås tillsammans med min sambo Stefan, och min fluffiga katt Knutte. Han är väldigt gärna med när jag pysslar, mitt på bordet såklart (Knutte alltså) Han kommer ni säkert få se mer av då det är han som är modellen här hemma 
Jag ser mig själv som rätt ny inom scrapbooking då jag endast har hållit på sen vintern 2012. Min tanke då, var att bara göra några enkla julkort, men blev helt fast. 
Jag gör för det mesta kort, men någon layout blir det också emellanåt. Ett intresse har också vaknat när det gäller Project Life och Sn@p. Har gjort ett Sn@p-album och kommer definitivt att göra flera. 
Min stil när jag skapar är nog, enkel, men för den del inte sagt att jag ibland kan gå helt utan för mina ramar och klistra på både det ena och det andra på mina alster.
Min inspiration hittar jag bland annat i scrapbooking-tidningar, titta i bloggar och internet.
Vill ni läsa mer om mig och mitt pyssel så tittar gärna in på min blogg

Inga kommentarer: