lördag 3 januari 2015

Vinnare julutmaning 1

Jag känner mig lite som jultomten här när jag drar vinnare på löpande band, men för att höja spänningen ännu mer portionerar jag ut annonseringen om vinnarna över några dagar.

Vi hade några riktigt kluriga utmaningar till er scrappare under julen.

Först uppmanade vi er att tänka på dikten Tomten av Viktor Rydberg och i ert alster även inspireras av denna skiss



Till den utmaningen fick vi in 3 länkade bidrag och 2 bidrag via mail. Totalt 5 bidrag

Nästa utmaning var att tänka på julens goda, eller något man alltid har på julbordet och till det inspireras av denna skiss.



























Här fick vi in 3 bidrag, alla via länk.


Vinnarna i dessa 2 utmaningar tävlar om presentkort från dessa sponsorer:








Nu ska jag inte hålla er på halster längre.
Nu låter jag slumpgeneratorn dra en vinnare i julutmaning.




Stort grattis hälsar vi till Kezia som vinner perentkort hos Hilmas pyssel och Sunie som vinner ett presentkort hos K-design. Hör av er till oss på veckansnyaskiss@gmail.com med era adresser så förmedlar vi vinsten.


Inga kommentarer: