tisdag 17 mars 2015

#55

Denna vecka har vi en gästdesigner med oss hos oss på veckans skiss.
Vi låter Maria presentera sig själv med några ord innan vi visar er skissen:

Jag heter Maria, är född i mitten av 80-talet och bor på en liten, liten ort med det passande namnet Gamleby. Trist plats om man gillar vilt uteliv – perfekt plats om man är lite tantig och föredrar pyssel, knåp och lugn! Vi har t.o.m två pysselinriktade butiker i grannorten Västervik!

Smyckestillverkning var det som banade vägen för scrapbooking-intresset som snabbt övergått till en passion för främst korttillverkning. Men jag tycker också om att altra och att göra egna dekorationer.
Jag använder sällan stämplar och färglägger dem absolut inte – det är bara inte min grej.
CAS är fint, men min stil är mer ”more is more”. Jag gillar när alster är färgstarka och/eller med färger som matchar!

För övrigt arbetar jag som undersköterska och har planer på att bli galen katt-tant i framtiden!

Här har ni Marias skiss:




Teamets tolkningar:

Ciza



Karin

Meléne

































Christel

































Maria





Anki






























Gästdesigner Ann-Sofie


Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar till inlägget där
din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast
måndag 23/3 kl 23:55.

Det går bra att länka till ett instagramkonto eller ett album på Facebook, men glöm inte att om du
är “privat” kommer endast de som är vänner med dig att kunna se din bild. På FB räcker det att de
album du länkar till har inställningen "public", dock kommer bara “dina vänner” att kunna
kommentera.

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Instagram eller
Facebook. Ni har väl inte missat att alla inskickade bidrag hittar du nu under fliken "mailbidrag"

Mer information finns under fliken ”frågor och svar”.










Inga kommentarer: