tisdag 3 maj 2016

#107

Då är äntligen sköna maj här. Det är jag Maria som bjuder på en skiss idag. Jag gillar ju cirklar och det blir några på denna skiss också. Men allt är ju en tolkningsfråga så dom går självklart att välja bort =)) Kika här nere och inspireras av alla fina layouter och kort. 





Min tolkning:

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig denna gång. Jag hade tänkt en bild men en bild blev till två, jag kunde inte riktigt välja ut en så då fick det vara så.

Teamets tolkningar:

Ciza

Jag hade redan bestämt mig för motivet jag hade färglagt. Jag hittade det gulliga paraplypappret och tänkte att de tre dekorationerna fick bli vattendroppar fast på "marken" istället.

Carina
 
En skiss som jag gillade jättemycket, trots cirklarna :) Jag visste direkt vilket foto jag ville använda men tyvärr var det så dålig kvalitet på det så jag fick tänka om. Det blev istället det här på min morfar från 50-talet någon gång. Jag har bara använt mist i gult och grått, ett par utstansade ringar, enameldots och bokstäver. I bland flyter det på så bra med små medel:)

Karin

Jag tog mig friheten att vända på skissen lite, men älskar den för dess rena stil. 
För att få in lite mer rörelse i layouten valde jag  mönstrade papper i stället för enfärgat.

Christel

En rolig skiss att tolka och jag är verkligen stolt över mig själv att jag slutade i tid. Den känns som CAS för mig som har svårt med det. Jag använde symaskinen en hel del på denna layouten.

Åsa

Trots att jag älskar cirklar så valde jag bort den formen. Blommorna kan man dock se som mina cirklar. Började sy med symaskinen på ena kanten och så klart tog det slut på undertråd. Tyckte att det blev rätt fint utan tråd så jag "sydde" likadant på andra sidan också. 




Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar till inlägget där
din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast
måndag 9/5 kl 23:55.

Det går bra att länka till ett instagramkonto eller ett album på Facebook, men glöm inte att, om du
är “privat” kommer endast de som är vänner med dig att kunna se din bild. På FB räcker det att de
album du länkar till har inställningen "public", dock kommer bara “dina vänner” att kunna
kommentera.

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – Ni har väl inte missat att alla inskickade bidrag hittar nu under fliken "mailbidrag"?!

Mer information finns under fliken ”frågor och svar”

Inga kommentarer: