tisdag 17 maj 2016

#109




Hej allihop!

Det är återigen min tur att presentera en skiss jag ritat. :) Vi tycker det är fantastiskt kul att få se hur ni tolkar och skapar utifrån våra skisser. Så fortsätt göra det. Och bjud gärna in fler. :)


Min tanke här är att utmana er att visa hur man kan använda linjerna. Våga göra annorlunda. :)

Min tolkning:

Här är min tolkning. Jag ville använda washi. Det hade jag tänkt ända sedan jag ritade skissen. Men jag ville använda olika färger och framförallt olika bredder. I mitten har jag dessutom valt att lägga två washis ovanpå varandra. :)

Teamets tolkningar:

Carina

Till min tolkning har jag använt washitejp och en bild samt svart runt om. En jätterolig skiss som funkar lika bra till LO som kort tycker jag.

Maria

Det här var en rolig skiss =)) Jag hittade ett perfekt papper som skiftade i färg. Valde att korta av remsorna och gjorde de i lite olika längder. Det känns som om det händer lite mer då. 

Åsa

En färgglad CAS tolkning av mig med remsor av papper i olika längder och tjocklekar. En skiss som man kan tolka på oändligt många vis.

Karin

Hittade den bruna washitapen med kronor i mina gömmor och ville verkligen använda den så med inspiration av skissen blev det ett namnsdagskort. 

Christel
Rolig skiss, jag målade ränder med acrylfärg där jag sedan satte över vitt papper där jag stansat ut ett små cirklar, stjärnor och blommor. Några stämpeltexter och mönsterpappren är från American Craft.

Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar till inlägget där
din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast
måndag 23/5 kl 23:55.

Det går bra att länka till ett instagramkonto eller ett album på Facebook, men glöm inte att, om du
är “privat” kommer endast de som är vänner med dig att kunna se din bild. På FB räcker det att de
album du länkar till har inställningen "public", dock kommer bara “dina vänner” att kunna
kommentera.

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – Ni har väl inte missat att alla inskickade bidrag hittar nu under fliken "mailbidrag"?!

Mer information finns under fliken ”frågor och svar”

Inga kommentarer: