tisdag 24 maj 2016

#110





Hej, då har vi tisdag igen och vi serverar er en ny skiss som vi hoppas ska kicka igång er inspiration.
Idag har jag, Karin, tagit hjälp av min make som skiss-ritare.
Hoppas ni gillar den!


Karin

Vad passar bättre än att maken också får vara med på tolkningen till sin egna skiss?
Dessutom föreslog han titeln själv. Min symaskin och embossingfön har fått jobba men så mycket mer ville jag inte dölja det fina mönsterpappret, 


Teamets tolkningar:

Christel

Ett mönsterpapper från Glits som bakgrund och en CS på det, sedan lite stämpling och annat i hörnet. Den här var kul att göra med fotot på mig och mina fem svägerskor.

Carina

En rolig skiss som Karins man har ritat till oss. Jag har gjort en väldig clean tolkning där jag har använt papper ur ett nytt kit jag köpte nyligen. Färgerna är helt "nya" för mig och det var lite svårt tycker jag. Fick till slut till det och jag tycker att det funkade bra till det gamla fotot på mig och min mamma.

Maria

Till den här skissen fick jag klura lite men blev tillslut nöjd med resultatet. Jag valde att göra cirklar istället för kvadraterna/rutorna. Cirklar funkar alltid för mig, tillsammans med glada färger så kan det inte bli fel. 

Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar till inlägget där
din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast
måndag 30/5 kl 23:55.

Det går bra att länka till ett instagramkonto eller ett album på Facebook, men glöm inte att, om du
är “privat” kommer endast de som är vänner med dig att kunna se din bild. På FB räcker det att de
album du länkar till har inställningen "public", dock kommer bara “dina vänner” att kunna
kommentera.

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – Ni har väl inte missat att alla inskickade bidrag hittar nu under fliken "mailbidrag"?!

Mer information finns under fliken ”frågor och svar”

Inga kommentarer: