tisdag 7 juni 2016

#112

Juni och första sommarmånaden, hur härligt är inte det? Många fina foton att använda eller kort att ha med på alla grillfester. Idag är det jag, Christel som gjort skissen, hoppas ni känner er sugna på att tolka!



Min tolkning:


Jag samlade ihop en del dekorationer i sån där plast, mönsterpapper från Studio Callico och en flair är aldrig fel känns det som. Här får maken vara med på ett hörn.

Teamets tolkningar:

Maria

Det här var en rolig skiss. Layouten blev bara till, jag behövde inte funderade så mycket. Det gillar jag.


Ciza

En jättehärlig skiss som jag ville göra somrig och härlig. Dock satte jag ingen text utan kommer att göra det när jag vet vilket tillfälle som kortet ska användas till. :)

Karin

Nyss hemkommen från en resa till USA kliade det i fingrarna att skapa med ett nytaget kort.
Skissen passade perfekt för bilden av Staty of Liberty tagen från Staten Islandfärjan.
Väldigt rolig skiss, men svårt att veta vad den långa raden ovanför skulle dekoreras med.
Tillslut hamnade titeln där.

Carina

En användbar skiss som jag verkligen gillade. Hittade ett grönmönstrat papper som jag tycker passade till mitt foto så det fick bli min bakgrund. Några vita och mönsrade papper bakom fotot och så hade jag passande nog washitejp med nyckelpigor, det kunde inte bli bättre :)

Åsa

En härlig skiss att tolka! Jag hade en ganska ny mist som passade perfekt till färgen på pionen. Allt liksom bara flöt på när jag gjorde denna. Är lite "långsamtscrappande" annars just nu. 

Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar till inlägget där
din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast
måndag 13/6 kl 23:55.

Det går bra att länka till ett instagramkonto eller ett album på Facebook, men glöm inte att, om du
är “privat” kommer endast de som är vänner med dig att kunna se din bild. På FB räcker det att de
album du länkar till har inställningen "public", dock kommer bara “dina vänner” att kunna
kommentera.

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – Ni har väl inte missat att alla inskickade bidrag hittar nu under fliken "mailbidrag"?!

Mer information finns under fliken ”frågor och svar”

Inga kommentarer: