tisdag 21 juni 2016

#114

Hej alla glada scrappare!
Idag visar jag min sista skiss här på Veckans skiss (snyft). Jag har valt att kliva av nu och lämna över till någon annan. Det har varit otrolig roligt att ha varit en del av detta fina gäng. Kommer att sakna alla kollegor och er kära tolkare av våra skisser!
Hoppas att ni är många som vill tolka min skiss den här veckan.



Min tolkning:
 
Det finns väl ingen sötare rumpa än humlans. Ville göra en grafisk, clean tolkning där svart och gult fick dominera tillsammans med det vita. 

Teamets tolkningar:

Maria
 
Jag gillar denna lager på lager skiss som Åsa ritat. Det blev en ren tolkning från mig med bilder på midsommartårtan från förra året. Nu är det snart dags igen...=))
Ciza

Ännu en härlig skiss som bara skrek färgglatt och ändå clean and simple. Så ett härligt motiv samt en och samma blomstämpel och härliga Hero Arts-dynor hjälpte till på denna skiss. :)

Christel

Lite annorlunda färger än jag brukar använda, men det är alltid roligt att prova något annat. Det blir lätt så att jag kör på i gamla vanor. En rosa CS och papper från BoBunny. Den här var rolig att göra.

Carina
Jag gillade skissen mycket men aldrig har det tagit så lång tid att göra en LO. Papper från ett kit jag nyligen köpte i milda pastelliga färger. Mist på bakgrundspappret, lite enamel och tråd. Det kan väl inte vara så svårt men jag tror det strulade från början till slut. Fick ändå på något sätt i hop det och blev rätt nöjd :)

Karin

Med en mörk och murrig tegelvägg i bakgrunden tyckte jag färgerna passade trots bröllopstema.
Med denna skiss gick det som hejsan att få till denna layout för mig. Hoppas det går lika bra för er som tolkar skissen denna vecka.



Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar till inlägget där
din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast
måndag 27/6 kl 23:55.

Det går bra att länka till ett instagramkonto eller ett album på Facebook, men glöm inte att, om du
är “privat” kommer endast de som är vänner med dig att kunna se din bild. På FB räcker det att de
album du länkar till har inställningen "public", dock kommer bara “dina vänner” att kunna
kommentera.

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – Ni har väl inte missat att alla inskickade bidrag hittar nu under fliken "mailbidrag"?!

Mer information finns under fliken ”frågor och svar”

Inga kommentarer: