torsdag 7 juli 2016

Ny inspiratör nummer 4



Att skriva en bra presentation av sig själv är svårt. Jag vill ju skriva något som är roligt att läsa och som ger dig information om mig som du är intresserad av. Därför får du hjälpa mig att presentera mig genom en interaktiv presentation där du får vara med och välja vad du vill veta om mig. 

Gör så här: På flera ställen i texten får du välja ett av tre alternativ. Välj det alternativ som du tycker passar bäst utifrån vad du vill att min presentation ska innehålla. 

Jag heter Anna och är 
(  ) 36 år gammal.
(  ) före detta språklärare som sadlat om till statstjänsteman.
(  ) kreativ och lite knasig.

Jag 
(  ) bor i Örebro med min man och våra katter.
(  ) är med i en scrapbookingförening som träffas två gånger i månaden och scrappar tillsammans, samtidigt som vi pratar om allt mellan himmel och jord.
(  ) skapar gärna i mindre format, t ex kort, ATC och mindre layouter. 

Jag tycker om 
(  ) sommarregn, skidspår och att umgås.
(  ) att åka på scrapträff för att det ger mig en injektion av inspiration som håller i sig länge efteråt.
(  ) att använda mycket färg i mitt skapande.

Jag tycker det är svårt 
(  ) att få tid till allt jag vill göra.
(  ) att skapa utan inspiration.
(  ) att göra pluttigt pastelliga saker.

Mitt bästa minne är 
(  ) vårt bröllop förra hösten.
(  ) en Scrapgalen Kryssning hösten 2010.
(  ) det minne som jag kan förstärka genom att jag skapar något scrappigt med ett fotografi.

Du kommer att få se 
(  ) foton på min familj och en massa snö
(  ) mycket färg och mixed media-alster
(  ) skisser som passar för både kort, LO och annat i mina blogginlägg.

Jag hoppas att jag kommer att bidra med inspiration till dig och ditt skapande, både med mina skisser och mina tolkningar av de andra skisserna!

Tack för att du läst och interagerat. 

Vill du besöka min blogg? Så trevligt. Klicka HÄR!

Anna

Inga kommentarer: