tisdag 28 mars 2017

#146

Bästa dagen på veckan (nästan iallafall ) är ju tisdag då vi bjuder på en ny skiss här hos oss på Veckans Skiss. Idag är det jag, Anna U, som står för skissandet :)
Hoppas ni blir inspirerade att hänga på oss och skapa lite.
Ni kan nog inte bli annat då ni ser mina teamkompisars underbara tolkningar här nedan.
Som jag brukar säga, NU KÖR VI!!



Min tolkning
Jag har inte tolkat skissen precis rakt av men jag tror ändå att ni kan se spåren av den här. :)
Det dök precis upp ett paket från Paper Issues med nya härliga papper från Simple Stories serie "Faith" och några puffy stickers från Bella blvd så då passade jag på att leka med dom här.
Använde också några chipboard ramar från Simple Stories och Becky Higgins som jag hade i mina gömmor. Alldeles nytagna foton från i helgen då våra småttingar tog en premiärtur med sina cyklar i den härliga vårsolen.

Teamets tolkningar

Maria
Det här var en rolig skiss. Jag har scrapat en bild på vår tjej när hon fyllde 11 förra året. Jag har valt att plocka upp glada färger från paketen och utgå från det. Det kändes lite kalasigt =)) Tycker att jag följt skissen rätt så bra denna gång. Nu ska det bli spännande att se hur det blir för er.

Carina
Kul skiss och jag har försökt att för en gångs skull inte tolka den sååå slaviskt som jag brukar. Vet inte om jag lyckades :) Foto på Olov och Nina när vi tog en skotertur i slutet av januari. Lycka till med din tolkning av Annas fina skiss!

Mahlin78

En riktigt inspirerande skiss! Jag har valt att vrida min tolkning ett kvarts varv. Fotot är taget för 1 år sedan när vi, dvs jag och maken, var iväg på en geocachingrunda och hittade till denna förvarsanläggning. Ett riktigt häftigt ställe! 

Anna K W

Alltså. Den här skissen var som en riktig katalysator - min LO gjorde nästan sig själv! Jag valde papper i färgskalan "utomlandsgrönt" och ett foto från vår höstsemester i Kap Verde. Skissen är så detaljerad så jag har inge behövt lägga till något alls. 

Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 3/4 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Väljer du att dela din tolkning via ett Instagramkonto behöver det kontot vara öppet och om vi ska ha möjlighet att se ditt bidrag behöver du lägga till @veckansskiss

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Inga kommentarer: