tisdag 8 maj 2018

#197

Jag hoppas maj månad har börjat bra för er alla läsare och tolkare!


Idag är det jag, Mahlin78, som är skissmakaren och hoppas på att ni ska visa mig och resten av VS-teamet en massa härliga tolkningar av skissen. Jag hoppas den inbjuder till både layout och kort.



Min tolkning

Jag fortsätter att tolka foton från vår dressincykling för snart 1 år sedan. Vid ett av alla ställen där vi stannade fick vi sällskap av några kossor, som tur var fanns det ett elstängsel mellan oss :-) Till dagens layout har jag bara jobbat med spillbitar från Maja Design och flera olika serier, bland annat ett julpapper!

Teamets tolkningar

Annzo

Oj oj vad jag tyckte att den här skissen var svår. När jag funderat tillräckligt länge på hur jag skulle få till enLO som jag skulle bli nöjd med gav jag upp och gjorde ett kort istället. Jag blev inspirerad av alla remsor som dom fick bli blickfånget i mitt kort. Remsorna har jag gjort med washitejp. Rubriken har jag stansat ut med en dies.

Ciza

Denna underbara skiss av Malin bad om att få bli en LO med mysan som objekt. Om det är ett djur som kan njuta i nuet är det katten. Det är ett och samma mönsterpapper jag använt- Wild Flowers- Florescense från Bildmålarna. Fram- och baksida användes. Titeln är njuter.

Carina

Jag rotade i en av mina spillbitslådor och fick ihop ränderna tillsammans med lite washitape. Jag har vridit skissen så att den skulle passa med ett stående foto. Fotot är taget för precis ett år sedan när jag och AnnaU var på Fristadsträffen. I år blev det tyvärr ingen men jag hoppas på att den kommer tillbaka.

Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 14/5 kl 23.55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Väljer du att dela din tolkning via ett Instagramkonto behöver kontot vara öppet och om vi ska ha möjlighet att se ditt bidrag behöver du lägga till @veckansskiss

Du kan även skicka in din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook - alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken "frågor och svar" här ovan under vår header.

Inga kommentarer: